sobota, 14. marec 2009

Pozidni Matija ali suha južina

Vsi poznamo v naslovu objave omenjeno suho južino, ampak praviloma naj bi se ji/mu reklo pozidni matija. Kakorkoli že, se je ta dokaj "zajeten" korenjak veselo sprehajal po moji kopalnici in očitno vztrajno iskal neko mesto za svoje domovanje. Seveda mu tega veselja nisem mogel pustiti, ker nekje pa moram tudi jaz živet in tam sem bil prvi jaz.
Kar nekaj časa sem ga nerodno lovil v kozarec, da ga transportiram na bolj zaželjeno mesto bivanja, ko sem dobil idejo, da ga malo pofotografiram in nastalo je samo par posnetkov, potem pa ga je moj navdušeni pes ugriznil (R.I.P. ker je bil res priden pajek).

Tri fotografije vam predstavljam v tej objavi in seveda upam na komentarje kako naj izboljšam to svojo čez zimo zaspalo makro tehniko.

Oprema: 50d, 100 2.8 makro; f7.1 ISO 400D+


Za vse redne spremljevalce še sporočilo, da nisem pozabil na fotografije iz Portoroža, ampak jih je toliko iz dejanskega dogajanja, da je težko izbrati par zanimivih za bralce. Vsekakor tudi te še sledijo.

Ni komentarjev: