petek, 25. april 2008

Med rožicami

Čas je že za mojo drugo in obenem bolj resno objavo. Odločil sem se pokazati moje ne čisto zadnje delo in sicer spomladanske rože v takšnih in drugačnih pogledih. Vse te fotke so nastala v tem zadnjem času prvih malo večjih otoplitev. Fotke so v večini narejene z objektivom 100 f2.8.

Na teh prvih dveh sem uporabil fleš 430ex, da sem ju malo doosvetlil, ker sta bili posneti med dežjem in v že bolj poznih urah.




Pri tej fotografiji je prav neverjetno kako težko je določiti ostro področje na rumeni barvi (kar je seveda normalno, pa vednar zanimivo) - se pa očitno vidi na zelenem odzadju.
Tu pa me zanima katera se vam zdi boljša, ker sam nisem čisto na jasnem:
- ležeča
- pokončna
Vem, da nekateri niso ljubitelji min DOF-a, ampak meni mala oz. vsaj ne pretirano velika globinska ostrina omogoča neko drugačno vrsto izražanja in mi je zato zelo pri srcu, kar se očitno vidi na naslednjem tulipanu.





Za konec pa še zanimiva postavitev dveh kapljic in zopet bolj kot ne min. DOF :).
Zelo bi bil vesel kakšnega komentarja k fotkam in pa seveda mogoče tudi kakšnega predloga oz. pripombe.

1 komentar:

Unknown pravi ...

Zanimive fotke. Izmed tistih dveh mi je lepša pokončna.
Pa veliko uspehov še naprej.