nedelja, 4. maj 2008

Dobrodelni koncert Tereze Kesovije

Minilo je že nekaj časa od moje zadnje objave in ker nimam ničesar novega, sem se odločil, da objavim malenkost starejšo zadevo. Razlog za objavo ravno te reportaže je javno mnenje. Zelo vesel bi bil, če bi se našel kakšen komentar k fotkam, ker me zadnje čase reportažna fotografija čedalje bolj navdušuje.

O dejanskem fotkanju nimam kaj posebnega povedati. Mogoče je zanimiv podatek, da se je vse začelo, ko je bilo zunaj še svetlo, oder pa je bil postavljen pred ogromno stekleno steno (športna dvorana Slovenj Gradec), kar mi je na začetku dokaj otežilo delo in tudi sami posnetki so bili zelo nekvalitetni. Osvetljava je bila resnično pretirano rdeče barve - to je posledica 4 majhnih reflektorjev, dveh rdečih in dveh modrih. Ena od stvari ki pa mi je skoraj vzelo veselje je, da ni bilo dima in je na začetku vse skupaj izpadlo zelo suhoparno no pa je potem vseeno nastalo nekaj dovolj dobrih stvari, da so šle na net.

Fotke so posnete pri iso1600. Tistih par portretov, ki so nastali bolj proti koncu je nastalo z 70-200, medtem ko skoraj vse ostalo fotke so narejene z ef50mm f1.8II in so izpadle kar dobro. Kakšnih 10 fotk sem naredil tudi s kit objektivom, ampak moram reči, da ta objektiv resnično nima neke kvalitete - da se ne bomo narobe razumeli, je v redu objektiv, ampak v takih pogojih imaš takoj spacano, takoj se ti odbija svetloba od leč itd.
Glede fleša pa moram reči, da ne vem če sem ga sploh kdaj sprožil.


Tu je ena fotka, da dobite nekakšen občutek. Ostalih nisem še enkrat uploadal ter dajal sem, ker si lahko vse najboljše ogledate na TEM naslovu, potem pa, prosim, podate kakšen komentar :).

Ni komentarjev: