torek, 15. julij 2008

Zakaj uporabljati UV leče

Ni minilo dolgo časa od moje zadnje objave, a očitno sem kar preveč hvalil moj objektiv 70-200 f4 in ko sem ga občudoval postavljenega na mizi, je pritekel mimo moj pes in ga zbil na tla. Nemočen sem pogledal kako je padel in seveda prestrašen pogledal rezultat. Sedaj želim svojo srečo v nesreči deliti še z ostalimi in mogoče koga prepričati v kot kaže zelo pametno dejanje.

Če preidem k zadevi - Zakaj uporabljamo in dajemo denar za UV leče?

ZATO!




Presrečen sem, da se je zato tako dobro izteklo. Mogoče bi bilo to lahko prednja leča!

Ste mogoče v dilemi ali se vam splača zapravljati za lečo? :D

3 komentarji:

Denis Zupan pravi ...

Svete besede, svete besede. Dokler se ti ne zgodi kaj takega, ne dajas pomembnosti UV filtrom. Pol pa jok in stok... ;)

Grega pravi ...

Mene je prav tak post (ne vem več od koga) prepiračal v napuk UV filtrov. :)

Simon Rekanovič pravi ...

Res ni hec, da si takole enostavno razbiješ objektiv. Sam imam na vseh (tudi na kit objektivu) nameščen UV filter že od samega začetka in resnično polagam na srce vsem, da si isto omislijo za svoje objektive. Saj so tudi primeri ko se ti enostavno popraska sprednja leča - imam na makro objektivu en dolg ris od vrtnice, ampak na uv filtru :D.