ponedeljek, 23. februar 2009

Pustni karneval na Prevaljah

Z dnevom zamude prihajam na dan z novo objavo. Izbral sem nekaj portretov iz karnevala na Prevaljah, kjer sem med drugim delal za portal glasdoline.si in bil tudi sam našemljen :D. Vse maske so dobile nagrajene vsaj tolažilno (dobile so krofe in čokoladice), nekatere pa so bile izbrane kot boljše in zato dobile še kakšne posebne nagrade. Predstavili so se učenci osnovne šole, videli pa smo lahko tudi veliko posameznih mask in zanimivih skupin.

Ker je ura že bolj pozna, nimam časa pisati na dolgo in široko. Iskal sem motive, kot so naši najmanši - torej otroci, ki še najbolj poosebljajo duh pustovanja v svojih pustnih kostumih in se niti dobro ne zavedajo cele situacije.

Fotografije so bile posnete s 50d+ 70-200 f4-5 ISO 400 nastavljena prioriteta zaslonke tako, da so bili časi različni in ni tako pomembno.



Ta pa me je tako zanimivo pogledala, da si je zaslužila mesto na blogu - pa se mi zdi, da ni bila navdušena nad mano.

Očitna je simbolika te fotografije.






Več bolj reportažno obarvanih fotografij pa na zgoraj omenjenem portalu - www.glasdoline.si za katerega fotografiram.

Kot vedno dobrodošli komentarji - vsaka kritika je zase dobra.

Ni komentarjev: