sreda, 25. februar 2009

Smučanje - cicibani

V prvi novi objavi na blogu sem že omenil, da sem se nekako začel spogledovati s športom in športno fotografijo, zato se nikar ne čudite, da je toliko objav posvečenih temu. Zopet je na vrsti smučanje, kot ena najbolj čudovitih priložnosti za fotografiranje športa.

To soboto sem bil, vendar ne sam, na smučišču Poseka, kjer se je odvijala tekma cicibanov v slalomu. V kompletu sem zopet uporabil 70-200 ISO 200 in f4 - prioriteta zaslonke, ampak opažam, da je večina časov okrog 1/800. Pogoji so bili naravnost čudoviti. Ni ravno žgalo sonce, ampak je ravno toliko gledalo izza oblakov, da je bilo užitek fotografirati.

Od besed k fotografijam.


Mali smučarji so že pritiskali na vse ali nič.

In videli smo tudi padec. Seveda na srečo ni bilo nobenih poškodb imel pa sem zelo zanimivo fotografijo, ki je nastala slučajno (jaz sem že nehal gledati skozi iskalo) heh.





No na koncu pa izdam še svojega partnerja pri "zločinu".
To je novi predsednik Foto kluba Koroška - Matjaž Merčnik. Ob robu je tudi link do njegovega bloga. Njegove fotografij iz te tekme pa se nahajajo na strani FKK-ja KLIK .
Seveda pa moram poudariti, da sva si stala vsak na svoji strani proge nasproti, ker on uporablja 40D (praktično isto kot 50D), ampak pred mano vneto zagovarja Sigmo (jaz sem pristaš Canona v vseh pogledih) on pa ima od Sigme celo serijo objektivov - baje samih dobrih, neverjetno :D.

Še kakšna fotografija več pa na www.glasdoline.si - klik.

Najavljam pa, da čez vikend ne bo nobene objave, ker grem na intenzivne priprave v Portorož, bo pa zato toliko več ko pridem nazaj - seveda tudi obvezno poročilo.

2 komentarja:

Simke pravi ...

Fajne slike, lepo zamrzjene. Čudovito!

Samo mi je pa čudno ko je imel fleš gor.hmm..

Matjaž Merčnik pravi ...

Jah fantje, kar čudite se ;) Fleš je bil tam gotovo z razlogom.

Simon, fajn fotke. Naslednjič ti dam Sigmo, ti pa meni Canona, da se enkrat za vselej prepričaš, da je Sigma ok.